Onlinekurs

Träna Tabata Four

Här delar jag med mig av två tabatapass som du kan göra i din hemmamiljö, på semestern och i naturen. Inga tider att passa, inget medlemskap att betala, ingen nödvändig förflyttning och inga dyra inköp av redskap.

Om Träna Tabata Four

Vill du få tillgång till onlinekursen: Träna Tabata Four?

För att få tillgång till kursen måste du köpa ett av våra tillgångspaket. För att se alla vår paket klicka på knappen nedan för mer information.

Här delar jag med mig av två tabatapass som du kan göra i din hemmamiljö, på semestern och i naturen. Inga tider att passa, inget medlemskap att betala, ingen nödvändig förflyttning och inga dyra inköp av redskap.

Det betyder att det inte finns några ursäkter. Träning är enkelt och du behöver inte krångla till det. Jag kommer att ge dig det snabbaste sättet till resultat. All träning och all tid är av värde och jag kommer att visa dig ett effektivt och snabbt träningsupplägg. Med mig har jag även ett par av mina deltagare från Biggest loser 2016, nämligen den första kvinnliga vinnaren i Sveriges Biggest Loser, Sandra Wikström samt hemmaprisvinnaren Ola Karlsson Eriksson. Kan vi, så kan du!

Att träna sin kropp är en nödvändighet på många olika sätt men framför allt är det en livsstil att träna regelbundet. Vad jag menar med livsstil är att det är en naturlig del av ditt sätt att leva idag och i framtiden. Det är det vi alla skall sträva efter för att få resultat av vår träning och behålla dem. Vi kan ha olika anledningar och syften med vår träning men med det här träningspasset riktar jag mig till dig som önskar en allmänt stark, snygg och vältränad kropp. Har du skador eller en sjukdom bör du anpassa och rådgöra med en läkare, sjukgymnast eller annan behörig kompetens inför din träning.

Kvalitén på din fysiska aktivitet är A och O, jag brukar ofta poängtera att halva utförda övningar/prestationer ger endast halva resultat. Kvalité skall alltid prioriteras över kvantitet gällande träning för resultat.

Det här passen är perfekt att användas som komplement till din nuvarande träning, cirka 2-3 gånger i veckan.

Lite om tabata

1997 publicerade Japanen Dr. Izumi Tabata och hans forskarteam en studie i ”The Journal Medicine and Science” i Sports and Excercise. Denna studie visade att fyra minuter av högintensiva träningsintervaller kan ge bättre effekt på både de anaeroba och aeroba energisystemen än en hel timmes lågintensiv konditionsträning. Det vill säga både förbättrad förmåga till styrka och kondition. Tufft men kort och intensivt!

Nu kör vi!

Sabina

Kort om Träna Tabata Four

  • Antal avsnitt11 st
  • Antal videoklipp10 st
  • InspiratörerSabina Dufberg
  • KategorierTräning