Onlinekurs

Powercore

Det här är ett pass för alla, oavsett om du är nybörjare eller har tränat mycket. Målet är att du ska bli starkare och uthålligare runt bålen. På köpet får du också en bättre hållning. För att få fram magrutor krävs konditionsträning/ förbränningsträning men det handlar också om hur mycket underhudsfett du har. Oavsett om du har synliga magmuskler eller inte, är det en fantastisk känsla att känna sig stark och orka med tyngre lyft i vardagen.

Om Powercore

Vill du få tillgång till onlinekursen: Powercore?

För att få tillgång till kursen måste du köpa ett av våra tillgångspaket eller be ditt företag att uppgradera deras konto. För att se alla vår paket klicka på knappen nedan för mer information.

Hej och välkommen till Power Core!
Jag heter Oscar Jöback och har jobbat med träning i 26 år. Jag vill må bra och känna att min kropp gör som jag säger. Jag vill även känna att jag har kontroll över varje rörelse jag gör och att dessa rörelser är en investering för nuet och framtiden.

Det här är ett pass för alla, oavsett om du är nybörjare eller har tränat mycket. Målet är att du ska bli starkare och uthålligare runt bålen. På köpet får du också en bättre hållning. För att få fram magrutor krävs konditionsträning/ förbränningsträning men det handlar också om hur mycket underhudsfett du har. Oavsett om du har synliga magmuskler eller inte, är det en fantastisk känsla att känna sig stark och orka med tyngre lyft i vardagen.

Med coreträning börjar du bygga upp kroppens mittpunkt vilket behövs för att kunna effektivisera underkroppens och överkroppens styrka och rörlighet. Du kommer att jobba statiskt och dynamiskt med raka, sneda, djupa magmuskler och med ryggen. Med de här övningarna bygger du upp en stark mage/rygg som är redo att möta alla lyft och vridningar i vardagslivet.

Nu sätter vi igång!

Kort om Powercore

  • Antal avsnitt6 st
  • Antal videoklipp6 st
  • InspiratörerOscar Jöback
  • KategorierTräning